
מי לא אוהב סיילים?? שירים יד 🙂
אין כמו סייל או מבצע טוב,
חייבת לשתף אתכם איך זה נראה מהצד…
השבוע התקיימו 3 ימי מכירות בסניפי "יש חסד ". נקלעתי לחנות , ביום השלישי של הסייל בשעה 23.40 ב24.00- זה נגמרררר, כלומר, נותרו 20 דקות בלבד לחגיגה, אני רוצה לתאר לך איך זה היה נראה מנקודת המבט שלי 🙂
היה מתחחחח באוויר שיכלו כמעט למששש, התחושה הזו שאם אתה לא חוטף עכשיו- אתה מפסיד. הדהדה מכל כיוון… הפועלים היו עסוקים בהורדת הדיגלונים והבלונים – מה ששידר בלי קול- זהההו , זה אוטוטו נגמרררר והקופאית בקופה הראשית שהכריזה בקול – שמי שיעביר את המוצרים אחרי השעה 24.00 יפספס את ההנחה- רק גרמה לאנשים לחטוף מכל הבא ליד ולעוווף לקופות כדי להספיק את ההטבה שאוטוטו מסתיימת. היה לחץ!! היה מתח!! היה שם המון אנרגיות באוויר!! עד כאן התיאור-
השאלה שלי מה גרם ללחץ הזה? לרצון של הצרכנים לממש את ההנחה ולא להפסיד? והתשובה היא – ההגבלה בזמן !!!
הרי אם הצרכנים היו יודעים שההנחה הזו תקפה תמיד ללא הגבלה של זמן, לא היה חטיפות, לא היה לחץ ולא היה מתח, מה שהיה מוריד את המכירות דרסטית !! כי הכלי הזה של הגבלת זמן- הוא זה שעשה את העבודה!!! וזה מה שיכול לעשות את העבודה אצלך בעסק, כי אחד מהסיבות הפסיכולוגיות למה אנשים קונים זה שהם פוחדים להפסיד- וכדי להשתמש עם האססטרטגיה הזו בפעילות השיווקית, הכלי הזה של הגבלת זמן – עושה את העבודה, וניתן להשתמש בו במגוון וריאציות,זה יכול להיות הגבלת זמן, הגבלת כמות, ויכול להיות שניהם.
אם עד היום חשבת שהגבלה היא בנאלית, ולא מספיק ייחודית,אז זהו , שלא!! הכלי הזה של ההגבלה שווה הרבה מאוד כסף ויכול לגרום לעלייה דרסטית בהיקף המכירות בעסק שלך!!
אז אם עדיין אין לך הגבלה בהצעת המכירה שלך-תעשי את זה עכשיו!!