5 עקרונות קריטיים לייצר קפיצה משמעותית לעסק שלך!

כמה פעמים קרה לך שאמרת לעצמך -הפעם זה קורה! העסק שלך עולה על הגל, את מגדילה הכנסות, מרחיבה את קהל הלקוחות, עובדת יותר יעיל , מעלה מחירים… ו- זה לא קרה??

 כמה פעמים הבטחת לעצמך, שהפעם – את פורצת! אבל תכל'ס, את עדיין מוצאת את עצמך תקועה על אותה משבצת?          האמת, שאת לא לבד!

 

כל כך הרבה בעלות עסק מוצאות את עצמן מתוסכלות, בצומת הזו של רצון לייצר קפיצה משמעותית, לקפוץ לליגה הבאה, ואין להן מושג מה עליהן לעשות… יש להן רצון חזק ושאיפה להתקדם, אבל הן ממשיכות להיות תקועות באותו הנקודה כי אף אחד לא נתן להן את הכלים להתקדם!

 

 

אני רוצה לשתף אותך ב5 עקרונות קריטיים שאת חייבת שיהיו לך בארסנל כדי להתקדם ולייצר פריצת דרך משמעותית בעסק

 

  1. מנוע חזק- מה ה"למה שלי?

תשאלי את עצמך – מה הלמה שלך? למה את עושה את מה שאת עושה? מה הנקודה הפנימית שמניעה אותך לעבוד ? מה השליחות העמוקה שיש לך ?

מנסיון שלי, ככל שה'למה' שלך יהיה יותר חזק, את תתקדמי ותראי תוצאות מהירות. בדרך כלל כעוצמת הלמה – המנוע , כך עוצמת התוצאה, בדיוק כמו ברכב , שאם יש לך למה חזק – ואת נוסעת על 120 קמ"ש להגשים אותו – אין ספק שתגיעי מהר יותר בעזרת ה'.

 

 

  1. אומץ ויציאה מאיזור הנוחות

כדי להגיע לפריצת דרך או שינוי משמעותי – צריך אומץ, וזה נכון בכל תחום בחיים, לאו דווקא רק בתחום העסקי. אומץ להעיז, לצאת מאיזור הנוחות, ולעשות פעולות שפחות נוח לנו לבצע.

הרבה פעמים, אנחנו מתבצרות באיזור הנוחות, תוחמות את עצמינו ופשוט יורות לעצמינו ברגליים, כי לרוב דווקא הצעד הזה שלא נוח לך לעשות, זה שדורש ממך קצת יותר אומץ, שעד היום לא האמנת שאת יכולה, זה הצעד שיקפיץ אותך קדימה ליעד הבא!

 

 

  1. הגדרת מטרה ספציפית וברת השגה

הרבה פעמים אנחנו רוצות להתקדם, ולא יודעות להגדיר לעצמנו בבהירות: מה בדיוק אנחנו רוצות שיקרה?

הבעייה הגדולה היא, שאם לא נגדיר לעצמנו יעד ברור ובר השגה, לא נצליח להתקדם ונמצא את עצמינו מסתובבות סביב אותו מקום. כי כשיעד הוא ברור והוא בר השגה, ויש לנו מנוע חזק שמניע אותנו נשיג את המטרה בקלות יותר ובמהירות בעז"ה.

 

 

  1. סבלנות ודביקות במטרה

אף פעם לא להתייאש!

הרבה פעמים יש לנו רעיון לקמפיין שיווקי מצויין לעסק, ואנחנו ניגשות לזה עם כל האנרגיה , אבל ברגע שאנחנו יוצאות לשוק, לפעמים אנחנו מתאכזבות מהתגובות, כי חשבנו שזה יביא הרבה יותר לקוחות / פניות. ואז- אנחנו עוצרות ומרימות ידיים. ואגלה לך סוד 🙂 לרוב, המצב הזה קורה, כשאנחנו פסיעה לפני ההצלחה אבל לא נתנו מספיק צ'אנס, התייאשנו מייד ולשם כך – קריטי הכלי הבא:

 

 

  1. מדידה ושיפור

אנחנו חייבות להיות במדידה כל הזמן, ולבדוק:

מה מביא לנו תוצאות ומה פחות?

מה הלקוחות שלנו מחפשים?

מה המתחרים שלנו מציעים?

נדרש מאתנו כל הזמן להיות קשובות לשטח, ובהתאם לזה לשפר את המוצר/ השירות שלנו.

 

 

לסיכום,

 

אני בטוחה שבעז"ה כשתיישמי את העקרונות האלו אצלך, את תצליחי לייצר פריצת דרך משמעותית בעסק !

ממליצה לך להדפיס את המאמר או לשמור אותו על שולחן העבודה , לצפייה חוזרת וליישום מתמיד!

 

והנה מייל טרי מהימים האחרונים , מלקוחה מדהימה, שעבדה עם העקרונות האלו צעד אחר צעד עם מנוע אדיר , אומץ ודביקות במטרה:

 

אני רוצה להצטרף להצלחה!